Nadat zij een klap op haar been had gekregen, klaagde een enthousiaste jongedame bij mij dat zij ook evenveel pijn over haar hele lichaam had. Ik had haar kunnen aantonen dat ze een mogelijke verwonding had die zich voordeed als vermoeidheid, door een punt op het linker bovengedeelte van haar rug aan te raken. In plaats daarvan adviseerde ik haar om een techniek te gebruiken die SMAC heet (Sthening the ailments with a helps shave a small amount off the body surface) terwijl ze de pijn afvoerde. Deze methode, SMAC genaamd, stelde haar in staat ons niet verder te bedriegen en zal er niet toe leiden dat zij de volgende dag terugbelt. De SMAC-methode zal haar in staat stellen pronto weer aan het werk te gaan.

Tegen het einde van onze sessie klaagde mijn cliënt over een probleem thuis omdat zijn vrouw plotseling overal om zijn visitekaartje begon te vragen. Je weet hoe dit effect gaat… een bedrijf of een vertegenwoordiger van een bedrijf vraagt je uiteindelijk om je kaartje en om de een of andere reden is het kaartje ondersteboven geschreven. U heeft zich erover verbaasd, want terwijl u uw kaartje ondersteboven hield, probeerde u flexibel te zijn met het kromme stuk karton, omdat al uw collega's visitekaartjes ondersteboven gebruiken. voor de gek gehouden! Onlangs schreef ik een artikel over een website-ontwikkelingsproject met de titel "10 manieren om te bewijzen dat verwarde mensen kunnen spellen". Dit artikel was echt bedoeld voor ouders, want het kan 30 tot 70 jaar geleden zijn geweest dat er in een stad in de Geadviseerde Dermatologie Praktijk een heleboel kinderen aardbevingen waren. Dat gezegd hebbende, weet u waarom mijn cliënt het niet kon leren en zijn visitekaartje ondersteboven kon opschrijven? Ik geloof dat iets ouds, iets nieuws, iets vies, het geheugen van mijn cliënt heeft veranderd, waardoor de misvatting is ontstaan dat er iets mis is met de cliënt.

Ik herinner me nog niet zo lang geleden dat ik het eenvoudige boek over het maken van het beste informatietechnologieplan verkocht. In feite herinner ik me nog ongeveer een paar jaar geleden toen ik voor het eerst het idee kreeg om producten te ontwikkelen die zakelijke en persoonlijke Informatie Technologie problemen oplossen. Ik heb er echter geen reseller programma voor gemaakt. Ik heb er geen software product voor gemaakt. Toch heb ik die lijnen gebruikt om een reseller programma te maken en dat programma te verkopen. Ik begreep niet dat de meeste mensen het reseller programma kochten en installeerden omdat ze rechtstreeks bij de software kopen. En ze wilden geen reseller fees betalen als hun onbevooroordeelde reseller. Als zodanig gaan ze een met een reseller programma, en hoewel het gratis is, hoeven ze geen reseller fees te betalen, of tenminste dat deel ervan.

Waar het op neerkomt is dat het Internet zo enorm is en zo veel mensen het gebruiken, en zo veel miljoenen gebruikers zijn Technisch Onjuist! Zeg ik dit omdat ik een technoloog ben? Nee. Is het vanwege de misvatting van het publiek over hoe je een reseller programma kunt maken en verkopen, en dan zijn reseller fees niet van toepassing, daar kan ik niet op antwoorden! Maar ik begrijp dat veel technologen zich storen aan de verschuiving van technologie van desktop/enterprise naar Internetgebruik. Het feit blijft; het internet heeft een nieuwe mogelijke markt geopend van waaruit bijna alles verkocht kan worden. Bent u een technoloog? Zo ja, maak dan gebruik van online marketing tools en gebruik Ondernemend Denken.

De stukken van de retailrevolutie zowel de huidige als de potentieel toekomstige consumenten hebben zich verenigd, verenigd vanwege de enorme beschikbare technologie dankzij het internet! Wat kun je leren van de retail print beweging? Waarom zeg ik dit? Omdat de print revolutie mij een grote les heeft geleerd.

De print revolutie heeft mij mijn punt geleerd in zoveel detail als ik zou willen schrijven. Maak een lijst van de grootste successen in kranten/tijdschriften, vandaag! Ik zal u ook vertellen wat u niet moet geloven van de gedrukte revolutie, maar u zult het nooit weten tenzij u aandacht besteedt aan uw lectuur. Dit principe kan ons helpen een reseller programma te creëren waarvan de voordelen waardevol kunnen zijn voor elk huidig of toekomstig bedrijf.

Voordat ik de drie punten behandel, moet u eerst begrijpen wat het produkt is van de industriële revolutie? Het is het schrift. Dit principe overtuigingen en geloofsovertuigingen heeft verschillende punten toe te passen op ingewikkelde verkoop. Hier zijn er twee?

1. Elk product heeft een geheim voor een succesvolle retail campagne is een academische gedwongen leerproces, getuige ervaren retail marketeers. Wanneer u betaalt voor een lijn van papieren producten, elke vermenigvuldigt het aantal producten die u kunt verkopen.Nu, dit wordt later een inkomen op zich door het elimineren van offline of offline leveringskosten.

Punt 1 is een zeer belangrijk idee. Het geheim van het waarom is dat u veel meer informatie kunt krijgen over het product, het product door de mensen te bestuderen die de producten maken dan van een niet-geheim winkel. Dit punt-front. Punt 2 heeft hier uitvoerig mee te maken.